سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام بزرگواران.

الحمدلله کارهای اردو خیلی خوب دارد پیش می‌رود. بچه‌ها به طور خستگی ناپذیری در حال فعالیت هستند تا اردو به بهترین نحو برگزار شود. خود من در شبانه روز 26 ساعت کار می‌کنم.

در این چند روز بزرگوارانی تماس گرفته و سوالاتی داشتند که شاید سوال شما هم باشد. جا دارد پاسخ برخی سوالات را اینجا هم درج کنم.

1- اول اینکه اردو با اتوبوس است. البته قول مساعد داده‌اند که اتوبوس‌های خوب و درجه یکی در اختیارمان بگذارند. ما هم همین قول را به شما می‌دهیم. اصلا می‌دانید چیست؟ اردو با اتوبوس خیلی بهتر است!

2- خیلی‌ها تماس می‌گیرند که آیا وبلاگ ما برگزیده شده است یا خیر چون می‌خواهیم مبلغ را واریز کنیم. خدمت این عزیزان باید عرض کنم که بله! اصلا نیت و هدف ما این است که وبلاگ‌نویسان با حال و هوای مناطق عملیاتی جنوب کشور آشنا بشوند و یا تجدید خاطره کنند. حتی اگر شده یک اتوبوس دیگر هم اضافه کنیم یا اصلا خودمان پیاده دنبال اتوبوس بدویم، نمی‌گذاریم هیچ وبلاگ‌نویسی جا بماند. از این لحاظ خیالتان تخت.

3- البته اصلا قابل شما را ندارد‌ها؛ مهمان ما باشید تو رو خدا! بی‌تعارف می‌گویم. باشد حالا که اصرار دارید لطفا تا روز 15 اسفند این مبلغ سی‌هزار تومان را واریز کنید و ایمیلش را بفرستید تا ما تکلیف قطعی‌های ثبت‌نامی را بدانیم و طبق آن برنامه ریزی کنیم. اگر بعد از این مدت مبلغی واریز شود دیگر بر ما حرفی وارد نیست‌. لیست قطعی ثبت‌نام، روز 15 اسفند بسته می‌شود. پارتی بازی هم نداریم. گفته باشم!

4- در مورد برنامه‌های اردو هم سوال شده بود. برنامه‌های جذابی تدارک دیده شده. قرار نیست که لو برود؟ هر کس بیاید خودش متوجه می‌شود.

فعلا همین‌ها را داشته باشید تا جواب دیگر سوالات را در یادداشت‌های بعدی به خدمتتان ارائه کنم. به هر حال ما هم باید حرفی برای گفتن داشته باشیم دیگر. هر کس هم شماره حساب و این‌ها یادش رفته اینجا را یک بار دیگر بخواند.


  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  یکشنبه 88/12/9ساعت  1:3 عصر  توسط مدیر اردو 
      نظرات دیگران()

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    این فرم و این میدان
    اردوی از بلاگ تا پلاک 5
    آخرین وصایای قبل از اردو
    برنامه حرکت اردو
    حرفهای جالب شما در بخش توضیحات ثبت نام
    نشریه ی اردو
    پاسخ به برخی سوالات در مورد اردو
    خواب های طلایی در سرزمین جنوب (بلاگ تا پلاک4)
    یک درد دل ساده
    تغییر تاریخ اردو
    شاید بشود!
    از بلاگ تا پلاک 5
    یک تغییر جزئی
    تراوشات خلاق
    این فرم و این میدان
    [عناوین آرشیوشده]