سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام. عیدتون مبارک.

انگار کسی قرار نیست اینجا ما را تحویل بگیره؛ اشکالی نداره. بیایید بخونید و برید و ردی از خودتون هم به جا نذارید. هیچ‌گونه کمک فکری و ذهنی هم نکنید. ما پر روتر از این حرف‌هاییم که بی‌خیال این وبلاگ بشیم و مطلب ننویسم، حتی اگر شب و روز بر ما گلوله بارد! ضمنا نوبت پاسخگویی منم می‌شه. فردا که ساعت حرکت و برگشت و برنامه‌ها رو خواستید اون وقت ببینید چطور جواب می‌دم.

خدمت آن بزرگواری هم که ایمیل فرستادند و کلی ما را در تهیه‌ی نشریه مشاوره دادند عرض ‌کنم که ایمیلتون رو همان روز خوندم ولی مگه این جی‌میل اجازه‌ی پاسخ دادن می‌ده؟ نمی‌تونم جواب بدهم ولی از همین‌جا تشکر می‌کنم. اگه زحمتی نیست یک‌بار دیگه ایمیل را به اینجا بفرستید    hamed5402@yahoo.com

اگر دقت کرده باشید وقتی می‌خواستید ثبت‌نام کنید، در فرم مربوطه یک بخشی وجود داشت با عنوان توضیحات، که اگر کسی عشقش می‌کشید و تمایل داشت حرفی  بنویسه اونجا می‌نوشت. بعضی‌ها در این بخش حرف‌های جالبی زدند که بد نیست شما هم نگاهی بندازید. بعضی‌ها جالب و خنده دار و بعضی هم دلگیرانه!

1- حیف که نمیتونم بیام، دانشگام.
وبلاگ اردو: واقعا صد حیف. البته دانشگاه‌ها که معمولا از یک ماه قبل عید تا یک ماه بعد عید تعطیلن.

2- بیست و چهار سال را در غربت سر کرده ام و هر بار که به ایران عزیز سفر کردم آرزوى زیارت
مناطق جنگى در دلم ماند، اى کاش بتوانم با شما هم سفر شوم.
وبلاگ اردو: خیلی جالب شد! ای کاش این اتفاق بیفته و بتونیم در خدمتتون باشیم. بعد بیست و چهار سال عجیب می‌چسبه.

3- می تونم دوست رو هم همراه خودم بیاورم؟ پول جداگانه واریز میشه..
وبلاگ اردو: پول جداگانه رو می‌تونید واریز کنید اما دوستتون رو نمی‌بریم. یعنی دست ما که نیست البته، قانون اردو اینجوریه.

4- ازتون خواهش میکنم منم تو لیست دعوت شده‌ها بذارید حتما حتما. با شهدا کلی کاردارم،
منو جانذارید، من هم هستم.
وبلاگ اردو: بابا به خدا ما لیست دعوت شده نداریم. هر کی ثبت‌نام کنه و وبلاگ داشته باشه و پول واریز کنه دعوت شده است. حتی اگه هزار نفر باشن ما بریم. نگران نباشید. فقط تا شنبه بیشتر وقت نیستا.

5- هیچی دیگه دارین میرین ما هم ببرین البته اگه سر کاری نباشه. منتظر تماستونم.
وبلاگ اردو: از تماس خبری نیست. شرایط حضور در اردو به صورت کامل در فرم اومده. با کسی هم تماس گرفته نمی‌شه.

6- لطفا در صورت امکان همسفرها را هم اطلاع رسانی کنید.
وبلاگ اردو: چون ثبت‌نامی‌ها قطعی نیستن نمی‌تونم نام کسی رو منتشر کنیم. ان‌شاالله تو خود اردو همسفران رو شناسایی کنید. شایدم یکی دو روز قبل از حرکت اسامی‌ وبلاگ‌ها را منتشر کردیم.

7- حامد احسانبخش میدونه. با خودش هماهنگ کردم!
وبلاگ اردو: حامد احسانبخش هیچی نمی‌دونه. هیچ کس هم باهاش هماهنگ نکرده.

8- من می خواهم وبلاگ خود را زیبا سازم.
وبلاگ اردو: به نشریه‌ی شماها مراجعه شود.
 
9- سلام . امیدوارم در این اردو پذیرفته شم . به امید اینکه همه ما رو بطلبن.
وبلاگ اردو: همون جوابای قبلی. اگه وبلاگ دارید برای ثبت‌نامتون هیچ مشکلی نیست.

10- وبلاگ بنده فعال نیست و ظاهرا شرط شرکت در اردوی شما فعال بودن وبلاگ است. لطفا اگر
از این شرط صرف نظر کردید اطلاع دهید تا مبلغ اردو را واریز کنم.
وبلاگ اردو: همچین وبلاگتون غیرفعال هم نیست. اگه اینجا رو می‌خونید که ثبت نام کنید. در کل براتون ایمیل هم خواهم زد.

11- من میخواهم که وبلاگ داشته باشم.
وبلاگ اردو: به نشریه‌ی شماها مراجعه شود.

12- متاسفانه پول ندارم...
وبلاگ اردو: اگه مشکل فقط همینه که مشکلی نیست. مهمون شهدا هستید.

13- برای سفر از اتومبیل شخصی استفاده می شود و ضمنا تعداد ما 8 نفر می‌باشد و زمان 4 تا 6
فروردین.
وبلاگ اردو: چهارم تا ششم فروردین پر شده، اشکال نداره پنجم تا هفتم رو براتون رزرو کنم؟

14- تا الان منتظر گرفتن مرخصی بودم.
 وبلاگ اردو: خدا را شکر که تونستید بگیرید. در خدمتتون هستیم.

15- همراهم داریم از نوع نامرد می تونین ببرین؟
وبلاگ اردو: قطعا این نظر شما رو به روئت همسرتون خواهیم رسوند، هرچند که نه! نمی‌تونید بیاریدشون.

16- اگر امکان داشته باشد مایل هستم روز اول عید اعزام شوم.
وبلاگ اردو: شرمنده! امکان نداره.


  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  پنج شنبه 88/12/13ساعت  4:30 عصر  توسط مدیر اردو 
      نظرات دیگران()

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    این فرم و این میدان
    اردوی از بلاگ تا پلاک 5
    آخرین وصایای قبل از اردو
    برنامه حرکت اردو
    حرفهای جالب شما در بخش توضیحات ثبت نام
    نشریه ی اردو
    پاسخ به برخی سوالات در مورد اردو
    خواب های طلایی در سرزمین جنوب (بلاگ تا پلاک4)
    یک درد دل ساده
    تغییر تاریخ اردو
    شاید بشود!
    از بلاگ تا پلاک 5
    یک تغییر جزئی
    تراوشات خلاق
    این فرم و این میدان
    [عناوین آرشیوشده]