سفارش تبلیغ
صبا ویژن


1- همون طور که در یادداشت قبلی اعلام شد ان‌شاالله فردا صبح حرکته. تهرانی‌ها ساعت 7:30 از متروی حرم امام (درب بهشت زهرا) و قمی‌ها و شهرستانی‌ها هم از اردوگاه ولایت واقع در میدان 72 تن. احیاناً اگه کسی اونجا برادران «از بلاگ تا پلاک» رو پیدا نکرد زنگ بزنه به علی مجاهد: 09381169508 . اون قراره بیاد تهران. بر و بچه‌های قمی هم به مهدی بهرامی زنگ بزنند. 09127520244. ضمنا مهدی مسئول کل اردو هم هست. هر کسی انتقاد و دعوایی داشت مستقیم بره سراغ ایشون.

2- به اندازه‌ی کافی بهتون بسته‌ی فرهنگی و نشریه و پادکست و پیج‌لاگ و اینا داده می‌شه. خواهشا بی‌خیال افزایش سرانه‌ی مطالعه در کشور بشید. نمی‌خواد یه چمدون کتاب با خودتون بیارید. حتی خودکار و کاغذ هم می‌دیم ان‌شاالله.

3- مسابقات عکاسی هم مطابق معمول هر سال برقراره. دوربین، موبایل، از این چیزا یادتون نره بیارید. امسال جایزه‌ها هم در همان لحظه داده می‌شه. و خداوند فلش را آفرید.

4- وسایل شخصی هم در حد لازم. این سه روزه رو پاستوریزه بازی در نیارید. سفر خاکیه. بشقاب و قاشق و پتو و همه چی بهتون داده می‌شه. در حد همون یه مسواک و حوله و دفترچه بیمه و شارژر گوشی با خودتون بیارید خوبه. لباس اضافه هم بیارید ضمنا. اون برادر بزرگواری هم که توی عمرش مسواک به روی خودش ندیده بی‌خودی واسه کلاس گذاشتن بار خودشو سنگین نکنه. دیگه ما که تو رو خوب می‌شناسیم.

5- آوردن هر گونه تنقلات برای بین راه آزاد است. قبل از سفر البته خمسش رو باید پرداخت کنید به مسئول اردو.

6- اونجا هر کسی طرحی ایده‌ای چیزی برای مسابقات فرهنگی داشت با مهدی نیکخواه صحبت کنه. امسال جایزه زیاد داریم ولی وقت نشده روی مسابقاتش فکر کنیم. هر کی هر چی به ذهنش رسید با مهدی هماهنگ کنه و مسئولیت اجراش رو به عهده بگیره. اردوی امسال به صورت وب 2 برگزار می‌شه!

7- منم به سلامتی تا اینجای کار قسمتم نشده بیام. کلا اونجا به یاد ما بدبخت‌بیچاره‌ها هم باشید.

التماس دعا
حامد احسانبخش


  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  سه شنبه 88/12/18ساعت  5:44 عصر  توسط مدیر اردو 
      نظرات دیگران()

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    این فرم و این میدان
    اردوی از بلاگ تا پلاک 5
    آخرین وصایای قبل از اردو
    برنامه حرکت اردو
    حرفهای جالب شما در بخش توضیحات ثبت نام
    نشریه ی اردو
    پاسخ به برخی سوالات در مورد اردو
    خواب های طلایی در سرزمین جنوب (بلاگ تا پلاک4)
    یک درد دل ساده
    تغییر تاریخ اردو
    شاید بشود!
    از بلاگ تا پلاک 5
    یک تغییر جزئی
    تراوشات خلاق
    این فرم و این میدان
    [عناوین آرشیوشده]